Connect with us

Diverse

Romsilva lansează campania „Un copil, un brăduţ”

Published

on

Sărbătorile de iarnă au, fără îndoială, un farmec aparte. În acest context, Romsilva a demarat o campanie inedită: “Un copil, un brăduţ”.

Noua campanie își propune responsabilizarea copiilor față de natură, crearea unei legături trainice cu pădurea, educația forestieră prin implicarea acestora în acțiunile de plantare, dar și socializare. În acest demers, părinții, rudele, prietenii sunt invitați să  dea o mână de ajutor tuturor copiilor care vor face parte din acțiunea de plantare.

Orice companie, asociație, fundație, sau persoană fizică, poate achiziționa un „brăduț”, care va fi plantat în ghiveci de către un copil, îngrijit cu atenție și ajutat să ajungă, în primăvara anului viitor, tocmai bun de plantat în mediul lui natural, acolo unde îi este locul! Specialiștii Romsilva pun la dispoziție toată experiența, tot talentul și toată priceperea dar și rodul muncii lor.

Partenerii care vor susține acest proiect alături de Romsilva, vor beneficia de asistență tehnică de specialitate din partea silvicultorilor, de expunere a numelui și imaginii (logo și denumire partener) în toate materialele de promovare a evenimentului, precum și prezentarea parteneriatului în mediul online.

Achiziționarea puieților se va realiza în perioada 04.11.2019 – 30.11.2019, fiind condiționată de înghețurile timpurii, iar acțiunile de plantare în ghivece a brăduților se vor prelungi până la terminarea semestrului I al anului școlar 2019 – 2020.

Sursa foto: floria.ro

Actualitate

Anunț important pentru elevi din partea ANOFM

Published

on

Absolvenţii instituţiilor de învăţământ în vârstă de minimum 16 ani pot beneficia de o indemnizaţie de şomaj pentru o perioadă de 6 luni, reprezentând 50% din valoarea indicatorului social de referinţă al asigurărilor pentru şomaj şi stimulării ocupării forţei de muncă în vigoare, dacă se înregistrează la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă din raza căreia îşi au domiciliul, în maximum 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, ca persoană în căutarea unui loc de muncă.

Indemnizaţia de şomaj se acordă după 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, perioadă în care absolventul beneficiază de servicii gratuite în vederea angajării (informare şi consiliere profesională, medierea muncii, formare profesională).

Actele necesare pentru înregistrarea absolventului la A.L.O.F.M., ca persoană în căutarea unui loc de muncă, sunt:

– actul de identitate;

– actele de studii şi de calificare sau adeverinţa din care să rezulte data absolvirii;

– declaraţie pe proprie răspundere privind starea de sănătate – tipizat disponibil pe website-ul: www.anofm.ro – agentia AMOFM Bucureşti secţiunea Persoane fizice/Indemnizaţii de şomaj şi venituri de completare.

Depunerea actelor se poate face on-line la adresa de e-mail a ALOFM de sector, din raza de domiciliu.

Sursa foto: anofm.ro

Continue Reading

Diverse

Le Charme propune un nou concept: fresh fast-food

Published

on

În contextul generat de pandemia de Covid-19, agenții economici au fost nevoiți să improvizeze sau chiar să se reinventeze pentru a-și salva afacerile. Este și cazul restaurantului Le Charme din stațiunea Mamaia, care, de la sushi și preparate din bucătăria internațională a trecut la un nou concept: fresh fast-food.

Dacă în urmă cu câteva luni, astfel de sortimente de sushi erau savurate cu plăcere de clienții ce treceau pragul acestui restaurant, în prezent, localul și-a schimbat tactica de marketing și s-a reprofilat complet. Astfel, constănțenii și turiștii sunt ademeniți de un nou concept propus de managerii locației.

“Le Charme s-a reinventat și am creat un nou concept: fresh fast-food! Patiserie, cofetărie, pizza, sandwich. Toate rețetele sunt originale Le Charme, iar produsele sunt home made!”, declară AURA VOICULESCU, manager Le Charme

În timp ce pizza, din cele mai variate sortimente, se face pe loc, la comanda clientului, sandwich-urile pregătite după rețete autentice fac cu ochiul tuturor gurmanzilor, iar deserturile, dintre cele mai diverse, completează practic un meniu atent selecționat și foarte variat.

Continue Reading

Diverse

Casieriile RAJA, închise pe 1 iunie

Published

on

Casieriile companiei județene de apă vor fi închise pe 1 iunie. Abonaţilor interesaţi să îşi achite facturile pentru serviciile de furnizare a apei potabile şi canalizare vor putea efectua plățile doar în sistem online.

Începând cu 2 iunie, casieriile își vor relua programul normal de lucru. În perioada în care casieriile companiei de apă sunt închise, facturile pot fi achitate online, prin intermediul contului de client, prin transfer bancar, direct debit sau la punctele Pay- Point și Payzone.

În tot acest interval de timp apelurile către numărul de telefon al Dispeceratului vor fi preluate fără întrerupere. Echipele de intervenție sunt și ele pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistemul de alimentare cu apă, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de servicii la parametrii optimi.

 

Continue Reading
Advertisement

Trending

Copyright © 2019 RoPressOnline