Connect with us

Actualitate

Municipiul Iaşi, gazda conferinţei naţionale Pactul Pentru Muncă

Published

on

Se caută soluţii viabile pentru problemele grave ale economiei României. Pactul Pentru Muncă, proiectul îndrăzneţ ce poate scoate ţara noastră din criza forţei de muncă va ajunge şi în inima Moldovei.

Municipiul Iaşi va fi, săptămâna aceasta, gazda celei mai importante conferinţe organizate de Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF) şi Federaţia Patronală Petrol şi Gaze (FPPG). După ce săptămâna trecută, iniţiatorii proiectului s-au întâlnit cu antreprenorii din Cluj, iniţiatorii proiectului duc Pactul Pentru Muncă şi la Iaşi.

Tema principală a dezbaterii o reprezintă identificarea celor mai eficiente soluţii privind rezolvarea uneia dintre problemele delicate ale economiei României – criza forţei de muncă.

„Avem ceva de spus, avem capacitatea şi forţa de a găsi soluţii împreună şi de a construi o cale de dialog cu guvernul. Mi-aş dori ca vocea noastră să se audă şi reverberaţiile acestor conferinţe pe care le organizăm să aibă rezultate. Vreau să demonstrăm că putem să strângem o serie de soluţii pe care să le înaintăm guvernului, soluţii care ar rezolva problemele cu care se confruntă mediul antreprenorial”, declară CRISTINA CHIRIAC, preşedintele Confederaţiei Naţionale pentru Antreprenoriat Feminin

Concluziile discuţiilor se vor concretiza într-un Memorandum of Understanding, agreat de toţi participanţii la dezbateri. Documentul va reprezenta practic punctul de plecare în negocierea cu decidenţii locali şi naţionali, pentru a stabili modalităţile de îmbunătăţire a legislatiei şi, implicit, a condiţiilor de pe piaţa muncii din România. Documentul va fi prezentat în cadrul Galei Antreprenorului din România, organizată pe 30 septembrie 2019, la Bucureşti.

Până atunci, însă, amintim că cea de-a doua conferinţa naţională Pactul Pentru Muncă, la care va lua parte şi Marius Constantin Budăi, ministrul Muncii şi Justiţiei Sociale, va avea loc la Iaşi, joi – 19 septembrie 2019, începând cu ora 09:30, la Hotel Pleiada Boutique.

sursa foto: CONAF

Actualitate

One Star Security a solicitat instanţei deschiderea procedurii de insolvenţă pentru Asociaţia Fotbal Club Farul Constanţa

Published

on

Asociaţia Fotbal Club Farul Constanţa datorează firmei de pază şi protecţie One Star Security suma de 115.447,90 RON, la care se adaugă şi dobânda legală penalizatoare.

Datoria acumulată reprezintă contravaloarea serviciilor de pază prestate de OSS, conform contractelor încheiate între cele două societăţi. Deşi serviciile de pază au fost prestate, AFC Farul Constanţa a refuzat plata facturilor scadente.

Înainte de formularea cererii pentru deschiderea proceduriide insolvenţă, reprezentanţii One Star Security au încercat soluţionarea situaţiei pe cale amiabilă.

Despre situaţia creată, Marius Gheorghe, managerul societăţii One Star Security, a declarat:

,,La baza cererii de insolvenţă a clubului Farul sunt facturile semnate șI acceptate la plată, contractele, procesele verbale de recepție după fiecare meci, din 2018 până în 2020, planurile de acțiune semnate de Farul Constanţa șI Jandarmeria Constanţa, mail-urile șI convorbirile telefonice sau pe Whats App, cu Ciprian Marica, Tibi Curt și Artemis Boldea, din care reiese exact ce s-a solicitat și ce servicii s-au efectuat si prețurile stabilite prin contract.

Ciprian Marica, Tibi Curt și domnișoara Artemis Boldea au uitat probabil,când solicitau să le montăm camere pe stadion, pentru că nu primeau licența și m-au

Rugat să-I amânăm cu plata facturilor până primesc banii de la Consiliul județean și Primărie.Când au primit banii…au uitat de plată.

Cred că domnul Ciprian Marica nu este informat corect de Tibi Curt și Artemis Boldea. Le-am oferit posibilitatea de a prezenta un plan de eşalonare a datoriilor, dar nu am primit nici un răspuns în acest sens. Mai sunt multe de spus,dar nu-I momentul! Instanța va hotări cine are sau nu dreptate!”.

În tot acest timp, One Star Security a înregistrat pierderi semnificative deoarece a menţinut la posturi persoanele angajate şi a asigurat paza, conform angajamentelor contractuale.

Sursa: Departamentul de presă One Star Security

Continue Reading

Actualitate

Anunț important pentru elevi din partea ANOFM

Published

on

Absolvenţii instituţiilor de învăţământ în vârstă de minimum 16 ani pot beneficia de o indemnizaţie de şomaj pentru o perioadă de 6 luni, reprezentând 50% din valoarea indicatorului social de referinţă al asigurărilor pentru şomaj şi stimulării ocupării forţei de muncă în vigoare, dacă se înregistrează la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă din raza căreia îşi au domiciliul, în maximum 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, ca persoană în căutarea unui loc de muncă.

Indemnizaţia de şomaj se acordă după 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, perioadă în care absolventul beneficiază de servicii gratuite în vederea angajării (informare şi consiliere profesională, medierea muncii, formare profesională).

Actele necesare pentru înregistrarea absolventului la A.L.O.F.M., ca persoană în căutarea unui loc de muncă, sunt:

– actul de identitate;

– actele de studii şi de calificare sau adeverinţa din care să rezulte data absolvirii;

– declaraţie pe proprie răspundere privind starea de sănătate – tipizat disponibil pe website-ul: www.anofm.ro – agentia AMOFM Bucureşti secţiunea Persoane fizice/Indemnizaţii de şomaj şi venituri de completare.

Depunerea actelor se poate face on-line la adresa de e-mail a ALOFM de sector, din raza de domiciliu.

Sursa foto: anofm.ro

Continue Reading

Actualitate

APIA: Situația adeverințelor eliberate pentru beneficiarii Campaniei 2020

Published

on

Într-un comunicat de presă, remis redacţiei noastre, Agenția de Plăți şi Intervenție pentru Agricultură (APIA), prin Centrul Judetean Cluj, informează că:

,,Începând cu data de 15 mai 2020 și până la acest moment, a eliberat 720 adeverințe pentru beneficiarii schemelor de plăți directe și 613 adeverințe pentru beneficiarii schemelor de plată pentru măsurile de mediu şi climă(Măsura 10 – Agromediu și climă, Măsura 11 – Agricultură ecologică, Măsura 13 – Plăți pentru zone care se confruntă cu constrângeri naturale), implementate de Agenție în cadrul Campaniei 2020, în baza convențiilor încheiate  de APIA cu instituțiile financiar-bancare și nebancare.

Pentru a veni în sprijinul fermierilor și a respecta în continuare regulile de distanțare socială impuse de pandemia de COVID 19, începând din acest an APIA oferă fermierilor  posibilitatea de a solicita Centrelor județene eliberarea adeverinței prin mijloace electronice și transmiterea acesteia online către bănci, fără a fi nevoie de prezenţa fizică a fermierului la centrul județean sau la bancă.

Astfel, peste 95% din totalul adeverințelor au fost eliberate electronic.

Modelul de cerere de eliberare a Adeverinței de înregistrare fermier se găsește postat pe site-ul APIA: www.apia.org.ro, iar lista convențiilor care au fost încheiate până la această dată, poate fi consultată la secțiunea convenții, acorduri, protocoale.

Valoarea creditului va fi de până la 85% din valoarea sumei calculate, conform adeverinței eliberate de APIA.

Fondul de Garantare a Creditului Rural IFN – SA (FGCR) şi Fondul Naţional de Garantare a Creditului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii IFN – SA (FNGCIMM) garantează creditele acordate de bănci fermierilor.

Reamintim fermierilor că potrivit Ordinului Ministrului Agriculturii și Dezvoltării Rurale nr. 50/2017 de modificare a Ordinului Ministrului Agriculturii și Dezvoltării Rurale nr.703/2013 pentru aprobarea condițiilor în care se vor încheia convențiile dintre instituțiile financiar-bancare și nebancare și APIA, în vederea finanțării de către acestea a activităților curente ale beneficiarilor plăţilor derulate de instituția noastră în baza adeverinţelor eliberate, dobânda aferentă acordării creditelor va fi de RON-ROBOR 6M + maxim 2%.”.

 

 

Continue Reading
Advertisement

Trending

Copyright © 2019 RoPressOnline