Connect with us

Diverse

Totul despre îngrijirea și întreținerea extensiilor de păr

Published

on

Extensiile de păr au devenit încet dar sigur un must-have în rândul celor care pun preţ pe imaginea lor. Şi nu există un mod mai simplu de a-ţi schimba lookul decât extensiile de păr ce conferă un aspect foarte natural. Odată aplicate, aceste extensii au nevoie de o îngrijire sporită, ce presupune tratamente profesionale, hidratare intensă şi, de ce nu, clipe de răsfăţ în saloanele de înfrumuseţare.

“Ideal ar fi să vină la salon, ca să fie şi coafate, ca să fie îngrijite şi să avem o atenţie sporită asupra lor pe o perioadă mai lungă de timp. Cu cât sunt îngrijite mai bine, cu cât sunt coafate mai corect, cu atât perioada lor de viaţă este mult mai mare. Astfel, poate să ajungă între şase luni şi un an de zile, în funcţie de cât de bine le îngrijim.”, declară DENIS IACOB, hairstylist / manager Identity Salon

Da, aţi auzit bine! Tehnologia de beauty a avansat atât de mult, încât programarea la stylist devine practic parte din rutina cotidiană. Iar rezultatele vor fi, desigur, pe măsura aşteptărilor.

“Şedinţa de astăzi a costat în spălarea şi aranjarea părului. Am început în primul rând prin şamponarea cu un şampon de hidratare, după clătire am aplicat o mască de hidratare şi restructurare, iar în următorul pas, înainte de uscare, am aplicat un ser pentru protecţie termică şi pentru hidratare. După uscare, am făcut bucle lejere, încât clienta să plece şi cu părul aranjat, şi hidratat şi tot ce este necesar ca după o şedinţă la salon.”, declară SANDRA IACOB, hairstylist

“Vin la acest salon pentru că sunt foarte mulţumită de extensiile care mi-au fost puse, au banda foarte bună. Trebuie să veniţi în primul rând după ce vă puneţi extensiile, pentru a le întreţine.”, spune o clientă 

De altfel, în ultimii ani, tot mai multe doamne şi domnişoare au apelat la extensiile de păr, fie din necesitate, fie strict pentru că îşi doresc un aspect impecabil, fără cusur.

“În ultima perioadă, am avut destul de multe cereri de extensii. Folosim un anumit tip de extensii cu bandă foarte mică, ceea ce înseamnă o greutate mai redusă pe firele de păr pe care le lipim. Se folosesc, în general, atunci când clientele vor o cantitate mai mare de păr sau o lungime mai mare a părului decât o au ele.”, declară DENIS IACOB, hairstylist / manager Identity Salon  

Deşi recomandă îndeosebi astfel de şedinţe la salon, experţii în frumuseţe au şi câteva sfaturi şi recomandări chiar şi pentru acasă.

“Să îşi ia un şampon de hidratare, o mască foarte bună tot pentru hidratare, să usuce părul tot timpul când îl spală, mai ales cu keratină, pentru că aceasta este predispusă să se strice mult mai repede.”, spune DENIS IACOB, hairstylist / manager Identity Salon

În plus, iată şi câteva sfaturi utile de luat în considerare şi în privinţa părului vopsit.

“Important este să ne vopsim cât mai sănătos. De exemplu, dacă avem un păr deschis, trebuie să-l întreţinem cu vopsea fără amoniac. Se tot vehiculează prin piaţă că amoniacul nu strică părul. Dar eu vă spun că amoniacul, atâta timp cât nu este ţinut sub control sau este folosit într-un mod excesiv, distruge.”, completează DENIS IACOB, hairstylist / manager Identity Salon

Aşadar, pentru un look de invidiat, aspecte precum îngrijirea și întreținerea extensiilor, dar şi a culorii părului sunt esenţiale.

Actualitate

Anunț important pentru elevi din partea ANOFM

Published

on

Absolvenţii instituţiilor de învăţământ în vârstă de minimum 16 ani pot beneficia de o indemnizaţie de şomaj pentru o perioadă de 6 luni, reprezentând 50% din valoarea indicatorului social de referinţă al asigurărilor pentru şomaj şi stimulării ocupării forţei de muncă în vigoare, dacă se înregistrează la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă din raza căreia îşi au domiciliul, în maximum 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, ca persoană în căutarea unui loc de muncă.

Indemnizaţia de şomaj se acordă după 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, perioadă în care absolventul beneficiază de servicii gratuite în vederea angajării (informare şi consiliere profesională, medierea muncii, formare profesională).

Actele necesare pentru înregistrarea absolventului la A.L.O.F.M., ca persoană în căutarea unui loc de muncă, sunt:

– actul de identitate;

– actele de studii şi de calificare sau adeverinţa din care să rezulte data absolvirii;

– declaraţie pe proprie răspundere privind starea de sănătate – tipizat disponibil pe website-ul: www.anofm.ro – agentia AMOFM Bucureşti secţiunea Persoane fizice/Indemnizaţii de şomaj şi venituri de completare.

Depunerea actelor se poate face on-line la adresa de e-mail a ALOFM de sector, din raza de domiciliu.

Sursa foto: anofm.ro

Continue Reading

Diverse

Le Charme propune un nou concept: fresh fast-food

Published

on

În contextul generat de pandemia de Covid-19, agenții economici au fost nevoiți să improvizeze sau chiar să se reinventeze pentru a-și salva afacerile. Este și cazul restaurantului Le Charme din stațiunea Mamaia, care, de la sushi și preparate din bucătăria internațională a trecut la un nou concept: fresh fast-food.

Dacă în urmă cu câteva luni, astfel de sortimente de sushi erau savurate cu plăcere de clienții ce treceau pragul acestui restaurant, în prezent, localul și-a schimbat tactica de marketing și s-a reprofilat complet. Astfel, constănțenii și turiștii sunt ademeniți de un nou concept propus de managerii locației.

“Le Charme s-a reinventat și am creat un nou concept: fresh fast-food! Patiserie, cofetărie, pizza, sandwich. Toate rețetele sunt originale Le Charme, iar produsele sunt home made!”, declară AURA VOICULESCU, manager Le Charme

În timp ce pizza, din cele mai variate sortimente, se face pe loc, la comanda clientului, sandwich-urile pregătite după rețete autentice fac cu ochiul tuturor gurmanzilor, iar deserturile, dintre cele mai diverse, completează practic un meniu atent selecționat și foarte variat.

Continue Reading

Diverse

Casieriile RAJA, închise pe 1 iunie

Published

on

Casieriile companiei județene de apă vor fi închise pe 1 iunie. Abonaţilor interesaţi să îşi achite facturile pentru serviciile de furnizare a apei potabile şi canalizare vor putea efectua plățile doar în sistem online.

Începând cu 2 iunie, casieriile își vor relua programul normal de lucru. În perioada în care casieriile companiei de apă sunt închise, facturile pot fi achitate online, prin intermediul contului de client, prin transfer bancar, direct debit sau la punctele Pay- Point și Payzone.

În tot acest interval de timp apelurile către numărul de telefon al Dispeceratului vor fi preluate fără întrerupere. Echipele de intervenție sunt și ele pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistemul de alimentare cu apă, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de servicii la parametrii optimi.

 

Continue Reading
Advertisement

Trending

Copyright © 2019 RoPressOnline