Connect with us

Turism

Poiana Braşov, „kilometrul 0” al distracţiei la munte

Published

on

Deşi sărbătorile de iarnă au trecut, Poiana Braşov a rămas în continuare „kilometrul 0” al distracţiei, la munte. În această perioadă, în staţiunea montană îşi petrec vacanţa zeci de mii de turişti, împătimiţi ai sporturilor de iarnă, iar gradul de ocupare în unităţile hoteliere este de 100%.

„Cererea este în continuare foarte mare, astfel că şi gradul de ocupare este de 100%. Ne bucurăm în continuare de zăpadă, avem condiţii excelente, pentru că ştim bine, Poiana Braşov este situată pe partea nordică cu pârtia, pârtia fiind înconjurată de pădure, ceea ce înseamnă că nu se simte deloc vântul, deci condiţiile sunt excelente, iar acest lucru nu face decât să sporească satisfacţia turiştilor. Putem spune că avem un turism de calitate în România şi ne apropiem de calitatea serviciilor oferite în alte staţiuni montane de prestigiu din Europa.”, declară  GABRIEL ROŞCA, manager-ul hotelului Escalade din Poiana Braşov

Turiştii români sau străini care aleg să îşi petreacă vacanţa în Poiana Braşov au, cu siguranţă, o sumedenie de posibilităţi de agrement. Dincolo de sporturile de iarnă, iubitorii de zăpadă îşi pot petrece timpul liber în vestitele restaurante cu specific tradiţional, în barurile şi localurile care se găsesc la tot pasul în Poiana Braşov. Totodată, hotelurile şi pensiunile îşi întâmpină oaspeţii cu bunătăţi de tot felul, programele artistice sunt, de asemenea, foarte diversificate, iar facilităţile şi serviciile oferite sunt de cea mai bună calitate.

„Poiana Braşov este un pol al turismului românesc, atât vara cât şi iarna, cu atât mai mult şi pe partea de corporate, căci în această perioadă se întrunesc foarte multe firme pentru ca angajaţii lor să îşi pună la punct anul în care tocmai am intrat.”, declară  GABRIEL ROŞCA, manager-ul hotelului Escalade din Poiana Braşov

Şi să nu uităm un detaliu important. Spectacolul naturii le oferă turiştilor peisaje feerice, de poveste.

Zilele acestea, hotelierii din Poiana Braşov se pregătesc intens pentru petrecerile Revelionului pe rit vechi, apoi vor finaliza şi primele oferte pentru Valentine’s Day.

sursa foto: Facebook Poiana Brasov/ Romania

 

Actualitate

Viena, oraşul cu cea mai ridicată calitate a vieţii, la nivel mondial

Published

on

Capitala Austriei, Viena, a fost desemnată pentru al IX-lea an consecutiv oraşul cu cea mai ridicată calitate a vieţii, la nivel mondial. Studiul anual al companiei de consultanţă Mercer a avut în evidenţă nu mai puţin de 231 de mari metropole de pe mapamond. Iar dacă vă întrebaţi unde se află capitala României în acest top… ei bine, Bucureştiul se situează abia pe poziţia 107.

Realizat anual de Mercer, acest studiu s-a realizat pe seama a 39 de criterii, pentru a face departajarea celor 231 de oraşe. Criteriile luate în calcul au vizat, printre altele: stabilitatea politică, serviciile de sănătate, educaţie, infracţionalitate, posibilităţile de petrecere a timpului liber şi transportul.

Topul din 2018 este aproape neschimbat de cele precedente. Astfel, oraşe precum Zurich, Auckland, Munchen şi Vancouver se regăsesc în continuare pe primele cinci poziţii ale clasamentului.

Conform studiul anual “Quality of Living 2018”, capitala României ocupă locul 107 din cele 231 de oraşe. Cu toate acestea, rezultatul raportului arată că, surprinzător sau nu, în Bucureşti se trăieşte totuşi mai bine decât în metropole de renume precum Rio de Janeiro, Beijing, Istanbul sau Doha.

Iată primele 20 de poziţii ale clasamentului:

  1. Viena
  2. Zurich
  3. Auckland
  4. Munchen
  5. Vancouver
  6. Dusseldorf
  7. Frankfurt
  8. Geneva
  9. Copenhaga
  10. Basel
  11. Sydney
  12. Amsterdam
  13. Berlin
  14. Berna
  15. Wellington
  16. Melbourne
  17. Toronto
  18. Luxembourg
  19. Ottawa
  20. Hamburg

Sursa foto: europehealth.com

Continue Reading

Actualitate

România, destinație turistică 365 de zile pe an! Ministerul Turismului a lansat un nou clip de promovare

Published

on

La șapte ani de la ultima campanie de publicitate, Ministerul Turismului a lansat noul clip de promovare al României. Filmul, cu o durată de peste trei minute,  cuprinde imagini reprezentative pentru toate formele de turism din țară, punând accent pe senzațiile și experiențele trăite de turiștii care acceptă invitația de a vizita România. Filmările clipului au fost făcute în toate regiunile țării și au surprins destinații emblematice și locuri unice din România.

Potrivit unui comunicat de presă remis de Ministerul Turismului, obiectivul realizării noului film a fost de a promova destinația turistică România prin accentuarea avantajelor sale competitive. Clipul cuprinde imagini relevante pentru tot ce și-ar putea dori un turist prins în aventura descoperirii unei destinații noi.

“Sunt numeroase destinații turistice prezentate în clip! Nu am uitat niciun domeniu care ar putea atrage turiștii în România! Avem de la imagini cu monumente UNESCO, la obiective unice în lume, peisaje de vis și chiar cadre care ilustrează perfect felul de a fi jovial al românului, pus pe distracție! Acest proiect a fost un obiectiv pe care mi l-am propus încă de la primele zile ca ministru al Turismului. Clipul este doar începutul unei campanii de promovare integrate, care va pune Româniaîn prim-planul atenției tuturor”, a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif.

Filmul a fost creat pentru a fi utilizat în campaniile de promovare ale Ministerului Turismului, precum campanii TV și marketing online. În aceeași măsură clipul va fi promovat și cu ocazia unor evenimente interne și externe, se precizează în comunicatul de presă.

Ministerul Turismului a mai realizat, la sfârșitul anului trecut, un film de promovare a turismului cultural și de city-break care va fi folosit, de asemenea, în cadrul viitoarelor campanii de promovare.

 

Clipul de promovare a României poate fi accesat aici

Sursa: Ministerul Turismul

Continue Reading

Diverse

Insula Montecristo, una dintre cele mai exclusiviste destinaţii de pe mapamond

Published

on

De la peisaje ce îţi taie respiraţia, grădini luxuriante, până la legende despre comori îngropate ale unor piraţi. Toate acestea pot fi descoperite pe Insula Montecristo, care a devenit celebră după ce Alexandre Dumas a descris-o în vestitul roman “Contele de Monte Cristo”.

Doar că… pentru a ajunge aici turiştii au de aşteptat cel puţin trei ani pentru a obţine viza necesară. Totodată, este bine de ştiut că anual numai 1.000 de turişti au voie să păşească pe această insulă ce îşi merită pe deplin statutul de “destinaţie exclusivistă”.

Conform Business Magazin,  primele zvonuri despre bogăţiile de aici au apărut încă din secolul al XIII-lea, atunci când mănăstirea de pe insulă a devenit una dintre cele mai înstărite din Europa. O altă legendă spune că piratul Barbă Roşie ar fi îngropat pe acest petec de pămând din mijlocul mării aurul furat în expediţiile sale din secolul al XVI-lea.  În anul 1889, Insula Montecristo a fost transformată în rezervaţie naturală şi abia în 2008 statul italian a decis să o deschidă publicului.

Astfel, turiştii care reuşesc să prindă un loc select pentru a vizita insula trebuie să ştie că un tur nu durează decât șase ore, timp în care pot vizita vila din secolul al XIX-ea, ridicată de un conte italian, Muzeul de Istorie Naturală, Grădina Botanică sau se pot plimba pe cărările pavate care străbat insula.

sursa foto: visittuscany.com

Continue Reading
Advertisement

Trending

Copyright © 2019 RoPressOnline